Milyen volt ... szül(et)és és én (sajátélményű csoport) - visszajelzések
2015. február 03. írta: CsLKati

Milyen volt ... szül(et)és és én (sajátélményű csoport) - visszajelzések

Résztvevők visszajelzései:

"Állomások, kimondatlan dolgok, nem tudom megcsinálni, de igenis meg, elengedem, hadd menjen... Születek, és szülök... Ebben segít Kati mindenkinek, aki kéri és engedi... Fogja a kezed, ha zuhansz, de akkor is, ha kapaszkodsz kifele ... Köszönöm az újabb állomást, várom a következőt,Csomóné Lindmayer Katalin!" (Cseri Andi)

Jelentkezés a programokra <<<< Ide kattintva

„… elegem van a sok frankó megmondó segítőből is, ezért reménykedő, de bizalmatlan is vagyok, amikor rábukkanok a meghívóra a facebookon. A szülésem óta eltelt több, mint két év alatt eleinte minden nap feltört a gyász, harag és csalódottság azokkal szemben, akik azért voltak velem, hogy támogassanak, és ehelyett az engem bedaráló „rendszert”, a félelem-vezérelt, kockázatközpontú kórházi protokollt támogatták. Cserbenhagytak. Megerőszakoltak.Kati keveset beszél, és amit mond, az mind a történtek megértését szolgálja. Jóvátesszük most a korábban elcsúszott folyamatokat, újraéljük a meg nem történt pillanatokat, időt adunk magunknak, amikor arra van szükségünk, támaszt kérünk, amikor jól esik, és egyedül maradunk, amikor annak jön el az ideje. És eljátsszuk a majdani következő szülésünket, hogy felülírjuk a mélyen rögzült torz mintákat, és újakat rajzoljunk a helyükre, hogy kioltsuk a félelmeket, és a helyükre bizalmat és önbizalmat ültessünk, hogy várakozó, reményteljes, nyíltan és szabadon kommunikáló, befelé figyelni képes, bátran önérvényesítő, örülni és kötődni képes asszonyokká váljunk újra.

A végére könnyű a lelkem, és újra el tudom hinni, hogy képes vagyok egyszerűen, természetesen, saját magamra hagyatkozva szülni. Nagyon jó érzés! Elönt érte a hála!” (Paizs Dóra - Anyacsavar )

Jelentkezés a programokra <<<< Ide kattintva

bolcsek.jpg

"Nem éreztem, bűntudatot azért, mert császárral jött a világra a kisfiam, önmagam adhatom! (BSI)

"Mindig dupla annyi élménnyel, tapasztalattal megyek el, mint amennyire az elején számítok. Napokig, hetekig dolgoznak bennem a történtek. Az elején nagyon hittem ebben a dologban, mára már TUDOM, hogy működik!"

Nagyon sok mindenkinek szüksége lenne erre a feldolgozásra, hogy aztán megújultan, tudatosabban és ösztönösebben készüljön a szülésre.

Nem halat ad, hanem megtanít horgászni! Nincsenek trükkök, szemfényvesztés, hanem az ember önmagát látja, önismeretet tanul és továbblép(het). Nagyon hálás vagyok minden alkalomért!”

Jelentkezés a programokra <<<< Ide kattintva

Ez miért jó? Évtizedekig én is ezt kérdeztem, amikor ilyesmit láttam. Aztán kaptam pár választ, és lett számtalan kérdésem. Amikor már mindent végigelemeztem és végiggondoltam, és még mindig nem volt megoldás – akkor elkezdtem elfogadni, hogy többről lehet szó az életemben, a viselkedésemben, mint rossz beidegződésekről, stb. … és végül eljutottam a legelső kérdésig. Ez a "tréning"/workshop pont arra ad szelíd választ. 

"Csak egyet tudok mondani: próbáld ki. Az én rengeteg "elpazarolt" évemet megspórolom neked és odaadom neked ezzel az egy jó tanáccsal. Fogadd el, előbbre jutsz." (Barbara)

"Ha valaminek van értelme, akkor ennek! Menjetek bátran!" (Andi)

 

 

 


 

A bejegyzés trackback címe:

https://szuletesmese.blog.hu/api/trackback/id/tr587129491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása