Éjszakai önkiszolgálás - szoptatás éjjel. Sír a baba II.
2015. március 24. írta: CsLKati

Éjszakai önkiszolgálás - szoptatás éjjel. Sír a baba II.

Van, aki az igazi BMW helyett a trabit választja?


Megszületett a babám. Éhes volt. De nekem még nincs tejem.

Természetesen a legjobbat akarom megadni neki, hát küzdök azért, hogy szopizhasson. Minden nyikkanásra cicit, és ez meghozta az eredményt. Nagyon szépen elindult a fejlődés. Akkoriban a védőnő azt mondta, hogy nagyon sovány. És ha nem sikerül, hát ott a táp. Igen. Megvan a véleményem a tápról. Jó az, ha nincs más megoldás. De ha arra gondolok, hogy egy igazi BMW helyett valaki a trabit választja, hát nem érteném. Én nem tettem. Van saját, van minden szempontnak megfelelő, van mindég kéznél lévő tejcsibejcsi, hát én ragaszkodtam hozzá. És megérte.

Álmában is eszik. De jóóóóóó!!!!


Aztán jöttek az éjszakák. 2 óránkénti ébredés. Nem volt ez olyan borzasztó, mint hittem előbb, de amikor először átaludta az 5 órát, akkor örültem. Persze a cici nem szerette, hogy ilyen sok idő telik el a baba két evése között.

A cici tudta, még túl pici a babám, hogy ekkorát aludjon. Többet kell enni, és ő feszült, és csorgott. Aztán rájöttem, nekem is az a jobb, ha 2-2 és fél óránként kelünk fel. Sokszor tudtam visszaaludni azonnal, de néha a baba nem tudott azonnal elaludni. Ez persze apának is rossz volt.

Aztán jött az az idő, amikor rájöttem, hogy nekem is lehet úgy elaludni, hogy nem csomagolok el, hogy a cici elérhető maradjon. Az elején annak örültem, hogy álmában rá-rátalál a cicire. Milyen nagyszerű gyerekem van nekem!!! Aztán az volt a nagy felfedezés, hogy álmában eszik. Így apát nem is zavartuk. De jóóóóóó!!!!

Mindannyian reggelig alhatunk 

1057-l-allaitement-en-question-640x0-1.jpg

Kép forrása: http://feszekalja.cafeblog.hu/ 

Igen ám, csakhogy kicsivel később kiderült, hogy még nekem sem kell felébrednem, mert gyermekem már jól megtanulta kiszolgálni magát, és mindannyian reggelig alhatunk, a cici normál állapotban várja a reggeli ébredést. Nincs elromlott csap, nincs nedves pizsama. Mosolygós és gügyögős gyermek van, és ettől a mi reggeleink is csodásan indultak.

Éjszakai önkiszolgálás. Ez van. És jó nekünk így. Egyelőre … fél éve.

2015. március 24.

                                                     Tisztelettel:                     bB"

     Kívánom, hogy minden édesanya és újszülöttje mellett olyan támogatók lehessenek, akik tisztában vannak az anyababa-egység erejével, hisznek az elválaszthatatlanságában és képesek a természetes, egészséges folyamatokat támogatni.

A gyermek az anyához tartozik - akár egészséges, akár beteg, akár élő, akár halott. Az anya a gyermekéhez tartozik, a gyermek a szüleihez tartozik. Minden körülmények között.

Közzétette és összefoglalta: Csomóné Lindmayer Katalin

Első rész: http://szuletesmese.blog.hu/2015/02/01/nem_a_csecsemot_kell_moresre_tanitani 

A bejegyzés trackback címe:

https://szuletesmese.blog.hu/api/trackback/id/tr527301639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása