Szóval azt már meséltem?
2016. április 20. írta: CsLKati

Szóval azt már meséltem?

Pénteken (2016. április 22) egyéni alkalmakon várlak, szombaton (2016. április 23) csoportos szülésfeldolgozón Szabadkán Milyen volt ... szül(et)és és én 

Itt jelentkezz >>>

Vasárnap (2016. április 24) indulunk Beregszászra az Édesanyák Hetére.

Múlt héten pánik, nincs meg az útlevelem. Kárpátaljára még kell.
Így aztán 3 napos keresés, okmányiroda telefon, központi okmányiroda vasárnap délelőtt, ahol megerősítettek benne, hogy van érvényes útlevelem.

Vasárnap este megkértem kedves theta healing konzulens csoportban segítsenek egy kicsit. Erre felálltam, és egy egészen lehetetlen helyre indultam el, és egy szekrény aljából egy régi táska belső zsebéből kivettem az útlevelem.

Hát, így működik a ThetaHealing® és a Teremtő feltétel nélküli szeretete :)

Már ThetaHealing® is várlak

Itt jelentkezz >>>

thetahealing_dns1_oklevel.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://szuletesmese.blog.hu/api/trackback/id/tr38647516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása