Milyen volt ... egy szülésfeldolgozás naplójából
2018. április 22. írta: CsLKati

Milyen volt ... egy szülésfeldolgozás naplójából

Március 21-én, a tavasz kezdetén ránéztünk, megkerestük és átírtuk azt, ami arra várt.

CsodAnyu is velünk volt, és mesél. Hallgassátok most őt, tanúságtételét, gyógyulása útját:

Bence nemrég múlt 20 hónapos. Ennyi idő telt el a szülés óta. Közel 2 év. Én egész jól belerázódtam az anyaságba, Bence egy kis csoda (a fülsiketítő sikításokat leszámítva), a családi életünk boldog, szóval minden szuper. Újra kezdek visszatérni a korábbi dolgaimhoz. 2013-tól folyamatosan tanulok valamilyen terápiás segítő módszert. Eddig a ThetaHealinget, december óta az Access Consciousness van soron. Az egyik februári képzési napon azonban rájöttem, hogy valamit tennem kell a szülésemmel. Amikor 20 hónap után elsírom magam attól, ha arról beszélek, hogy 16 órás vajúdás végén császármetszéssel emelték ki belőlem a kisfiamat és elvitték tőlem úgy, hogy csak 8 óra múlva láthattam, akkor ott el kell ismernem, hogy valami nem stimmel. 

Képtalálat a következőre: „depression newborn mother”Kép: GoodTherapy
.. Elmondom, hogy ami számomra feldolgozhatatlan, az az (azon kívül, hogy annak ellenére, hogy mennyit küzdöttem ellene, mégis császármetszéssel szültem), hogy a kisfiamat elvitték tőlem és 8 óra múlva kaphattam csak meg. Csak hogy jobban értsd, ez azt jelenti, hogy amikor kiemelték, megmutatták egy pillanatra és mikor letisztították, egy puszira még láthattam, aztán legközelebb reggel 6-kor. Se aranyóra, se egymásra hangolódás, se gyerek megnyugtatása az anyukáján, akiből 9 hónap után kiemelték a külvilágba. Ami nekem a legjobban fájt, az nem az, hogy én hogy éltem meg, hanem, hogy ő mit élt át azalatt a 8 óra alatt. 

Képtalálat a következőre: „depression newborn mother”Kép: Mom.me

Az egész nap egy csoda volt.

És ami közben itthon történt. Bence most először töltött egy egész napot Anya és Apa nélkül. Alig akart ebéd után elaludni, aztán mikor sikerült, akkor 3,5 órát aludt. Ez még akkor is ritkán történik meg, mikor velem alszik. A gyógyulás, ami a nap folyamán bennem végbe ment, rá is hatással volt. ...

... Segíts magadon és segíts a gyermekeden, hogy mindketten meggyógyuljatok. (CsodAnyu) - olvasd tovább >>>

Képtalálat a következőre: „bonding newborn mother”

A bejegyzés trackback címe:

https://szuletesmese.blog.hu/api/trackback/id/tr8613737800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása